неділю, 29 червня 2014 р.

Мрійник, закоханий в небо... трохи сумного про лиса і троянду.

Сьогодні 29.06- 114 років тому народилась незвичайна людина... письменник, художник.. авіатор .. граф Антуан де Сент -Екзюпері...
його "Маленького принца" давно розібрали на клаптики-цитати.. там кожне речення- глибина і шедевр..
з мого улюбленого:

Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible par les yeux.
Ось моя таємниця. Вона дуже проста :лише серце добре бачить . Найголовнішого не побачиш очима

Ти живеш у своїх вчинках, а не в тілі. Ти - це твої дії, і немає іншого тебе.

ну і найулюбленіше-
- Авжеж,- мовив лис.- Ти для мене поки що лише маленький хлопчик, достоту такий, як сто тисяч інших. I ти мені не потрібний. I я тобі теж не потрібний. Я для тебе всього тільки лис, достоту, як сто тисяч інших лисів. Та як ти мене приручиш, ми станемо потрібні одне одному. Ти будеш для мене єдиний на цілім світі. I я буду для тебе єдиний на цілім світі... 

Маленький принц пішов глянути на рожі. 



- Ви нітрохи не схожі на мою рожу,- мовив він їм.- Ви ще ніщо. Ніхто вас не приручив, і ви нікого не приручили. Ви такі, як раніше був мій лис. Він нічим не різнився від ста тисяч інших лисів. Але я з ним заприятелював, і нині він - єдиний в усьому світі. 

Рожі дуже зніяковіли. 

- Ви дуже гарні, але порожні,- сказав іще маленький принц.- Задля вас не схочеться померти. Звісно, випадковий перехожий і про мою рожу подумає, що вона така сама, як і ви. Але вона одна-єдина, над усе найдорожча. Я-бо полив її. Я-бо накрив її скляним ковпаком. Я-бо затулив її ширмою. Я-бо нищив задля неї гусінь, лишив тільки двох чи трьох, щоб повиводились метелики. Я чув, як вона нарікала і як хвалилась і навіть як замовкала. Рожа ця - моя. 

I маленький принц вернувся до лиса. 

- Прощавай...- мовив він. 

- Прощавай,- відповів лис.- Ось моя таємниця. Вона дуже проста: лише серце добре бачить. Найголовнішого не побачиш очима. 

- Найголовнішого не побачиш очима,- повторив маленький принц, аби краще запам'ятати. 

- Твоя рожа дорога тобі тому, що ти присвятив їй стільки часу. 

- Моя рожа дорога мені...- повторив маленький принц, аби краще запам'ятати. 

- Люди забули цю істину,- мовив лис,- але ти не забувай. Ти назавжди береш на себе відповідальність за тих, кого приручив. Ти відповідаєш за свою рожу. 

- Я відповідаю за свою рожу,- повторив маленький принц, аби краще запам'ятати. 




лис і троянда... сьогодні- це так... може, завтра я вишию ще щось до цієї лисички , відомого всім дизайну ... але сьогодні- це лис і троянда Маленького принца..
оливковий льон Belfast, ДМС , троянда з нашого саду....

6 коментарів :

  1. Такой милый... Такой одинокий...

    ВідповістиВидалити
  2. Бесконечно мило и трогательно, душевнейший пост...

    ВідповістиВидалити
  3. Оля, лис, конечно, именно тот самый... Спасибо за настроение, которое Ваш пост создал!

    ВідповістиВидалити
  4. спасибо, девочки.. вот с таким настроением утром встала.. А вчера вышился лисенок с этими мыслями

    ВідповістиВидалити
  5. я тоже сейчас работаю над маленьким принцем, но не вышивкой и как точно у вас передано настроение!

    ВідповістиВидалити