неділю, 12 лютого 2017 р.

Відблиски зими . Бант. МК

Допоки зима міцно тримає позиції, а в мене обновки у вигляді фотофону від @decorivka  і виграних в гівевеї в інстаграмі супер -віночка та підсвічника - чому б не влаштувати нову фотосесію для банта?? і так, в мене ще стоїть ялинка.. ні, не планую поки що її розбирати. Так, ліхтарики зараз мерехтять) Бант пошила давно.. от чесно- на початку грудня, якось так. За кілька днів, бо хотіла зробити відео -МК для дівчат з групи ЕЕ в однокласниках. А тут- не показала.Я вже писала- на перший свій бант  набиралась  натхнення в блогах Еленкины записки: записки на канве" і "Остров рукодельного удовольствия" . а потім- створився і другий- для своєї ялинки 
 Дизайни- з  тої ж книги "La magie de Noel - À broder au point de croix " улюбленої Veronique Enginger


пуансеттія- символ європейського Різдва.. ще жодного разу мої пуансеттії не достояли до весни.. а на банті- завжди тішитиме. стрічки купую тут Рукодільний ангел

                                                     омела- символ американського)) 

  а ось цей костюм Санти власне, мене і надихав на подвиг повторити ще обин бант.. неймовірна мімішність, балділа від вишивання. Заодно і спробувала ниточки Rainbow Gallery - Wisper .. давно купувала, а все не було нагоди спробувати.
  справжні пухнасті комірець та чобітки у Санти)))
                                                             



Додаю сюди своє відео з МК... Писали ми його пізно ввечері, весь тиждень я хворіла, тому трохи сумбурно. Але дівчата писали- зрозуміло було)  


14 коментарів :

  1. Очень приятно!
    Я посылаю приветствие!

    ВідповістиВидалити
  2. Сказочная красота! И пушистые нитки пришлись как нельзя кстати для такой милой вышивки!
    (о, у меня пуансетия тоже долго не живет, я думала, это исключительно мои ботанические успехи)))

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарний бант, Олю! Обожнюю вишиту пуансетію, та й кожушок санти файний!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красиво! Праздничное и яркое украшение получилось:)

    ВідповістиВидалити
  5. Яка краса, дякую за майстер клас. А де можна придбати таку стрічку для вышивки?

    ВідповістиВидалити